Djecu predškolske dobi karakterizira učenje putem vlastitih aktivnosti u interakciji s okolinom u kojoj žive. Suvremeno koncipirani vrtić naglasak daje na suradničko učenje, odnosno zajedničku konstrukciju znanja. U tom procesu iskustva i znanja koje dijete stječe obogaćuju se u suradnji s drugima i u tom smjeru raznovrsnost interakcija iznimno je važna. U „Snješku“ brojimo četiri odgojno-obrazovne skupine u kojima borave djeca različite dobi te se samim time otvara više prilika za prožimanje ranije navedenih komponenti koje obogaćuju zajedničko učenje. Velika se briga posvećuje i sadržajima koji se djeci nude te materijalnom okruženju, s naglaskom na neprestanom obogaćivanju svih navedenih segmenata.
Dječji vrtić dinamičan je i kompleksan organizam koji omogućava da u svakodnevnom radu pozornost usmjerimo na razvoj djeteta u cjelini i njegovih individualnih posebnosti. Iznimno je važno bogatstvo i kvaliteta odnosa uspostavljenih između djece i odraslih. Temelj je to na kojem dijete tijekom cijelog života graditi odnose s drugima. Upravo su odrasli prvi učitelji socijalno pozitivnih i poželjnih odnosa. U skladu s navedenim odgojno-obrazovni djelatnici u dječjem vrtiću imaju vrlo bitnu ulogu u razvoju djeteta, njegove osobnosti i slike o sebi, što povlači neminovan zahtjev za kontinuiranim osnaživanjem djelatnika. Stvaranje kvalitetnog socio-pedagoškog konteksta te povoljnih uvjeta za cjelovit razvoj djece zadatak je svih djelatnika „Snješka“, a sve u smjeru dobrobiti za svakog polaznika vrtića.
Osnovna je uloga predškolskog odgoja pridonošenje cjelovitom razvoju djeteta. Nacionalnim kurikulumom utvrđuju se vrijednosti, načela, općeobrazovni ciljevi i sadržaji svih aktivnosti i programa, kao i pristupi te načini rada s djecom rane i predškolske dobi. Jednako tako njime se određuju odgojno-obrazovni ciljevi po područjima razvoja djece. Uz navedeno odgojno-obrazovni rad u Dječjem vrtiću „Snješko“ temelj ima u suvremenim znanstvenim spoznajama o djetetovom razvoju. To podrazumijeva organizaciju, poticanje i provođenje sadržaja i aktivnosti koje su izravno ili neizravno povezane s ostvarenjem osobnog cilja djeteta, u skladu s njegovim interesom te individualnim potrebama i mogućnostima.